Tuesday, September 29, 2015

Wol en herfst

Tijd voor besjes tijd voor wol en het is weer tijd voor een sjaal. Tenminste, 's morgens wel maar 's middags kan zelfs de jas weer uit.

Wat een prachtig zonnig weer hebben we deze dagen.
Heerlijk, mooi herfstbegin.
Op de bijenmarkt vorige week kocht ik schitterende wol. Handgesponnen en op natuurlijke wijze geverfd. De kleur is zo mooi.
Precies de kleur van de ogen van mijn lief.
Ik ga voor hem dan ook en hele fijne warme sjaal maken van deze mooi zachte wol.
Lekker 's avonds op de bank.
Met mijn sloffen aan. Dat dan weer ook want 's avonds is het fris.

3 comments:

  1. Ja wat is het heerlijk genieten van deze nazomerse dag , zo mag het van mij de hele zomer wel zijn. Mooie kleur wol.

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige heerlijke bollen!
    Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)