Monday, July 27, 2015

Vakantie thuis

 En dan hier 's morgens de krant lezen. Met koffie en een sapje.
Beetje mijmeren...
Terwijl de rest van het gezin de slaapkamers nog niet verlaten heeft. Wel door mij voorzien van sap en koffie. Zullen ze nog wel even boven blijven.
Genieten. Maar we zijn ook hard aan het werk in huis. Vandaag geen ochtendkrant in de zon. Het is fris en het waait en het regent. Maar ja dat is dan wel weer goed voor de tuin. En dan gaan we binnen maar weer aan de slag!
same place @ night ! 

6 comments:

  1. Heerlijk thuis, kan ook zo relaxed zijn vind ik, niets moet alles mag, geniet ervan, fijne vakantie!

    ReplyDelete
  2. Wij hadden vorig jaar ook een thuis vakantie en dat was heel lang geleden! Maar het beviel mij prima! Lekker rustig aan doen, beetje klussen, zo nu en dan een dagje weg, HEERLIJK!!!
    Geniet lekker van je heerlijke vakantie thuis!!

    ReplyDelete
  3. Ik ben toch wel erg van het weggaan met vakantie. Maar het lijkt me best relaxed, thuis vakantie vieren. (moest ik alleen wel andere buren hebben :( Fijne vakantie!

    ReplyDelete
  4. Gewoonlijk als men met verlof is zijn er werken te doen Marie-Claire

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)