Wednesday, March 26, 2014

Mutsje voor Oli-nul

Er is een babietje geboren. Een schattig kaartje kwam met de post.
Het kleine mannetje heet Olivier.

Maar eigenlijk mama, zeggen de kinderen; moet hij helemaal nog geen Olivier heten hoor. Het is een baby en als je net geboren bent dan ben je nul en geen vier.

Dat klopt wel.
Dan moet je dus Olinul heten.
Nou Olinul welkom op deze wereld. Voor jou kleine lieve hoofdje haakte ik een warm wollen mutsje.
En dat je maar heel gelukkig Olihonderd mag worden!
Met Timmerman als achternaam had ik genoeg inspiratie voor een leuke stempel erbij!
Veel geluk lieve E en B met jullie zoon.

9 comments:

  1. wat een grappig mutsje, zal heel leuk staan denk ik zo:))

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi mutsje, ik denk dat mijn zoon het een prinsenmuts zou noemen!

    ReplyDelete
  3. Ohhh wat schattig....heeft iets sprookjesachtigs...volgens mij is het straks net een klein leif kaboutertje als het dat mutsje op heeft!


    grtzzzz
    Angeline

    ReplyDelete
  4. Haha, die kinderlogica... geweldig!
    Lief mutsje heb je gemaakt, dat, zoals hierboven te lezen is, tot de verbeelding spreekt :-)

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldig verhaal....Olinul.....Zo heb ik een Ramses in de klas die allang Ramnegen is ;-). En oooooo wat een ongelofelijk lief mutsje!!
    Dag,
    Madelief.

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtig mutsje met een mooi verhaal! Dat is nog eens een lief kraamcadeautje! Mooi gemaakt! Groetjes Stella.

    ReplyDelete
  7. Hahah... slimme kinderen én mooi mutsje :-)

    ReplyDelete
  8. So cute!

    I'm hosting a series right now all about yarn projects. I'd love for you to come link up anything you've made using yarn or twine or the like to the link party!
    Yarn it All! Link Party on Bugaboo Blog

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)