Sunday, April 07, 2013

Hard aan het werk


Heel hard ben ik hier aan het werk.


.... en hier


Maar zou ik niet hier aan het werk moeten zijn?

dit is onze moestuin na de winter
Of hier?


De zon begint al warmer te worden. De moestuin roept om aandacht. Verlos mij van de dorre staken. Mijn bodem zit al vol energie. Woel mij om, mest me bij. Zaai! Zaai!
Oh ik weet het, maar volgende week zaterdag ga ik naar een voorjaarsmarkt. Heel leuk, op een andere Vrije School. Namelijk de Sterrenzanger in Ouddorp (Alkmaar). Spannend! En het vergt nog wat voorbereiding.
Dus...
Echt volgende week zondag, dan gaan we moestuinieren. (en nu moet ik wel!)

En de was? Ach.... Was is verleden tijd ;-)


6 comments:

  1. Hahaa! Tja, er is ook zo veel te doen :D
    Fijne zondag!

    ReplyDelete
  2. Fijne zondag, gaat wel lukken zo te zien! En ach, die was en de moestuin die kunnen nog wel even wachten.

    ReplyDelete
  3. Eerst markten en dan tuinieren hhihihihihi

    ReplyDelete
  4. Ik las ergens over het 'Foertisme' :-) Ik vind dat je vooral op die 3 eerste foto's moet aanwezig zijn :-)

    ReplyDelete
  5. Was is verleden tijd! Haha, die kende ik nog niet! Was het maar waar, dat is het ook ;) Het mooie weer heeft bij mij opruimwoede aangewakkerd, voor hoe lang is de vraag. Maar ondertussen heb ik wel een zooi weg, dat ruimt lekker op! En dan inderdaad de tuin in! Succes met je voorjaarsmarkt! Fijne week!

    ReplyDelete
  6. De tuin in ... Hier is iedereen heel druk in de tuin bezig! Fijne week. ( en een leuke blog heb jij)

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)